Kviss og adventskalendar

reinsdyrpolse-001

Eg har no i adventstidi lagt ut nokre bilde av fangstminne frå den tidi då det var villrein i Jostedalsfjelli. Somme tykkjer dette er interessant –  men det ville forundra meg mykje om ikkje nokre irriterer seg . Men det går heilt  greitt. Etter tips frå ein kamerat gjer eg no dette om til ein slags adventskalendar. I tillegg vert det ein kviss der folk kan koma med forslag om kva stad i fjelli her eg kjem til å leggja ut bilde frå, på julafta. Den som først legg ut rett svar på facebooksida mi får pylsa – kun eitt forslag pr. person.

Eg har so nøyaktig som eg kan lagt ut bilde som eg har på bloggen min av fangstminne frå Gaupne og gradvis framover langs Jostedals-dalføret – frå Jostedalsfjelli. Dette vil eg fortsetja med.

Altso frå kvar i Jostedalsfjelli er bildet som vert lagt ut julafta…. ?

Viss reglane er uklare ber eg om beskjed snarast.

 

Legg att eit svar

