Vondt i fingen – etter ca 2 mnd.

Det har no gått ca 2 mnd sidan eg skadde peikefingen på venstre håndi.

Det store bildet viser kor mykje eg greier å bøya fingen viss eg: 1.) Masserer med olje 2.) Varmar fingen med hårfønar 3.) Hjelper til å bøya fingen med høgre håndi.

Det nederste bildet til høgre viser kor mykje eg greier å bøya fingen uten oppvarming.

Det øverste bildet til høgre viser kor mykje eg greier å bøya fingen etter at eg har massert med olje + varma opp fingen med hårfønar – men uten å hjelpa til med den høgre håndi.

 

 

 

Ei tilbakemelding to “Vondt i fingen – etter ca 2 mnd.”

  1. eies Says:

    17.11.2016 skriv manuell terapeut:

    Ser bra ut men prøv sakte å få 90 gr i alle tre ledd samtidig. Dette kan du øve med en kulepenn mellom fingrene.

Legg att eit svar

