Kongen av Jostedalen

Ei tilbakemelding to “Kongen av Jostedalen”

  1. eies Says:

    Kongen av Jostedalen

    Eg er den beste sjåføren ifrå Jostedalen
    Eg har den flottaste dressen her i salen
    Eg hatar griseri og is
    Og bussruta mi den er presis

    Eg fekk min fyrste jobb når eg var nett fyllt ni
    Eg var på Fåbergstølen og smurde langrennski
    Eg hata gå på skul’n å skriva stil
    Nei eg vild’ heller læra køyra bil

    Eg fekk min fyrste dress der år’ eg gjekk for presten
    Hadd’kje råd til sko so gjekk på labbalesten
    Men eg var frelst og teken heilt med storm
    Eg skulle ha ein jobb med uniform.

    Refreng:
    Kongen av Jostedalen det er meg og ingen an
    Det er Bresenter og Edvins Landhandel trivst eg godt som berre fan
    Her uti Sogndalsfjøra er det ingenting som er bra
    Stort senter, stor hall, stor skule, stor gjeld
    Det er alt Sogndal har.

    Eg fekk min fyrste kyss – det var ein fest på Gjerde
    Ho saug seg fast og sa: Eg skulle vere.
    Dei andre gjekk på fest når dei var russ
    Brukt’ eg heller mine peng til køyra buss.

    Refr.

    DETTA HAKJE EG TIEDN TE.

Legg att eit svar

