Betennelse i muskelfeste

Eg var instruktør i felespel på Mokurset i fjor sommar. Dessverre hadde eg for dårleg grunntrening, og mot slutten av kurset fekk eg vondt i venstre handi, og dette har plaga meg sidan. Hin dagen gjekk eg til fysioterapeut, og han konstaterte betennelse i muskelfeste. Eg fekk Ibux Gel til å smørja på. I tillegg viste han meg korleis eg kunne teipa handi når eg skulle spela fele slik at musklane skulle få støtte – sjå bildet. Dessverre vart tapen fort skiten, men dette fungerer elles heilt greitt.

Om ei og ei halv veke er det Landskappleik, og for første gong på ca 30 år har eg meldt meg på – i to ulike klassar faktisk, denne gongen. Håpar og trur at det går bra. Kan vel leggja til det som gamle-arbeidsgivaren min sa av og til: Gaor da so gaor da, å gaor da ikkje – so gaor nok da åg.

Legg att eit svar

