Hardingfele laga av Lars Stølen

Lars Stølen var flink til mangt og mykje, og han vert sakna. Slik eg kjende han hadde han sterke meiningar, men i farten kan eg ikkje hugsa ein einaste gong at han spissformulerte seg eller provoserte nokon. Han var og ein god ven.

Denne fela ga han til Jostedal Spel- og dansarlag, laget som han sjølv var med og skipa. So vidt eg veit byrja han fyrst å laga feler i godt vaksen alder. Denne fela fekk bronsemedalje på Landskappleiken i 1996 i Vågåmo. Det hadde vore forvitneleg å få sjå resultatlista frå konkurransen, og eventuelt kritikkskjemaet frå dommarane – sjølv om ein dommaruttale ofte seier meir om dommarane enn om den som blir dømd. Eg veit i alle fall at sylvmedaljane har hange høgt – gullmedalje kjenner eg til har vore utdelt kun ein gong, i 2002, og  då vart det uttalt: «Tildeling av gull skjer so uhyre sjeldan at ingen veit kva tid dette sist skjedde.» Dette vert sjølvsagt spekulasjonar, men kva kunne Lars Stølen ha utretta som felemakar om han hadde begynt i yngre alder…?

Lars Stølen kjøpte ogso ei nyckelharpa som han ga til Jostedal Spel- og dansarlag. Det er all grunn til å ta godt vare på desse to gåvene, og eg håpar og trur heller ikkje at noko anna vert gjort.

Legg att eit svar

