Pipa mi – transkribering

aslak

Har prøvd å transkribera Pipa Mi av Aslak Høgetveit.  Kom gjerne med kommentarar til transkriberingi, songen – eller piperøyking generelt.

 

Pipa mi

Du mi kjære pipe må alltids med meg vera

Dersom noko stort eg sko fram i livet bera

Inn igjennom pipa eg mangt og mykje sankar

Ut med piperøykjen eg bles dei store tankar.

Og eg trur då inkje hell tankar burde fødast

Når dei i ei pipe hell inkje toler glødast

Mann, når berre pipa blir stappa godt og elte

Nok av store tankar vi ut i verdi velte.

Ei tilbakemelding to “Pipa mi – transkribering”

  1. eies Says:

    Har fått ein kommentar – det skal vera: “Inn igjennom pipa seg mangt og mykje sankar” Det er truleg rett, for det er ein kar frå Dalen i Vest-Telemark som har kommentert det.

Legg att eit svar

