Ny bok om villrein i Jostedalsfjelli og Lustrafjelli

Frå pil og boge til lasso og gevær!Det har kome ei ny bok (dvs. boki kom ut i 2014) som ogso omhandlar villrein i Luster sin del av Breheimen: Per Jordhøy: «Reinheimen og Breheimen» med undertittel Frå pil og boge til lasso og gevær. Det er ei interessant bok, absolutt !

Personleg trur eg det rette i dag er å fokusera på villrein som ein generell, verdifull ressurs for oss alle – og i mindre grad lata villrein vera noko eksklusivt som jegerar og grunneigarar har eineretten til.  I kva grad forfattaren har lukkast med dette får lesarane avgjera.

Eg har ogso lyst til å koma med ein del kommentarar, spesielt til det som er skrive av den høgt respekterte og innehavar av stor kunnskap om villrein, tidlegare fjelloppsyn i Luster. Reknar med at alle er interesserte i å få fram balansert og historisk korrekt kunnskap.  Skulle det visa seg at noko av det eg skriv ikkje er rett, håpar eg at folk vil korrigera meg, og eg lovar dei soleis plass her på bloggen. Det kan vera so mange årsaker til at opplysningar blir misvisande, det kan vera hastverk og tidspress, misforståingar, feiltolkingar og sikkert mykje meir.

Legg soleis ut ein del kommentarar her på bloggen, og håpar at kunnige folk les og korrigerer det som er skrive.

Legg att eit svar

