“Jeg får i fare hvor jeg går”

revogeinar
Foto: Alain Turgeon/Arne Eithun / Scanpix/NRK

Første verset av Hans Adolph Brorson sin salme “Jeg går i fare hvor jeg går“, frå 1734, lyder slik:

Jeg går i fare, hvor jeg går,
min sjæl skal altid tænke,
at Satan alle vegne står
i vejen med sin lænke;
hans skjulte Helved-brand
mig let forvilde kan,
når jeg ej på min skanse står.
Jeg går i fare, hvor jeg går.

Ei ugle angreip ein gut i Gaupne, Einar Fortun vart biten av ein rev i gamasjane, snart kjem vel dagbladet med reportasjar om flåtten, “revens lille bendelorm” truar oss på grensa frå Sverige, og so bjørnen….

Trur det er på tide å ikkje hausa slike historiar altfor mykje opp.

Legg att eit svar

