Stunt-dreiing

Bilde0164

Desse to fata har eg dreia frå ei rirkule/riknute/klaotra – kjært barn har mange namn – frå ei bjørk frå Fortun. Diameteren nærmar seg 70 cm på kvart av fata. Slike prosjekt hadde eg aldri kunna gå i gang med hadde det ikkje vore for den nye dreiebenken VB 36.

Det er ikkje heilt ufarleg med slik dreiing. Dei ujamne kantane han skada fingrar mm. særleg under stopp og start. Deler – eller heile emnet kan losna. Det krev difor full konsentrasjon, heile tida. Eigentleg burde ein vel kanskje halda seg borte frå slikt, men eg greidde ikkje lata det vera. Eg kallar det stunt-dreiing.

(Kan nokon skaffa meg emne, heile, råe trestammer av lauvtre,

min. 40 cm….)

Legg att eit svar

