«Da e i vertfall ikkje hare!»

Med mobilkamera blir ikkje bildekvaliteten topp. Men dette er nokre ferske spor frå Jostedalen.  Spørsmålet er: Kva slags dyr har laga spori? Som han sa ein lokal jeger og fangstmann: «Da e i vertfall ikkje hare!»

6 kommentarar to “«Da e i vertfall ikkje hare!»”

  1. eies Says:

    Spori må vera frå tidleg morgon onsdag 9.januar.

  2. Knut Nybø Says:

    Ei av pusane til JANNE?.

  3. fos Says:

    Bilete 108 er vel etter ein hare? Kanskje alle er etter hare? Trur ikkje nokon av spora er etter jerv.

  4. eies Says:

    Ja, kanskje alle spori er etter hare, likevel ? Bakføtene på ein hare har vel lurt mange rovvilt-sporarar. Synd det er so dårleg kvalitet på bileta.

  5. Knut Nybø Says:

    Haraloss ?. Rundespor 10-11 cm. den norske puma?.

  6. eies Says:

    Ja, sjølv er eg veldig svak på spor og sporing. Derimot var eg ein haoling pao gloring. Men etter at han Frank kom, måtte eg gi frå meg den tittelen og.
    Men eg har merka meg at det er heilt taust frå SNO & Co. Dei plar kontakta meg nokso snart viss dei trur det er eit av dei store rovdyri. Men SNO stiller generelt svært høge krav til verifisering av rovdyrspor. Vonde tunger vil ha det til at dei prøver å verna om dei store rovdyri. Men eg trur førebels likevel ikkje på noko slikt.)

Legg att eit svar

