Wachtelhundtreffet 2012 på NJFFs Jakt og Fiskesenter i Flå, 16. – 18. juni

(Foto: Wachtelhundklubben)

Fredag: Det starta  fredag med skytesimulator og “bli kjent med folk”. Skytesimulatoren er nok ikkje så verst. Elgen var enklast, bjørnen var vanskelegast… ! Også fugl (rype, and).

Laurdag: Demonstrasjon av tvangsapport. Veldig bra demonstrasjon! Men ein som har lært å “leika” inn apporten, kjem nok til å fortsetja med det.

Om kvelden: “Bjørn og bjørnejakt” ved Hans Ole S. frå NJFF. Veldig bra!

Søndag: “Wire-Bjørn” mentaltest med fokus på bjørn. Sjølv om Ulva (langtfrå) vart godkjend, fekk eg her ei fin innføring i korleis hunden sannsynlegvis vil oppføra seg viss me ein gong møter ein bjørn i skogen. Etterpå var det høve til å ta apportbevis, for dei som ynskte det.

For ein “nykomling” i miljøet, vil eg berre seia at eg følte meg godt motteken. Ikkje minst av Arne H. og Kari H. J. Mange takk for det !

4 kommentarar to “Wachtelhundtreffet 2012 på NJFFs Jakt og Fiskesenter i Flå, 16. – 18. juni”

  1. Kari H Jegleim Says:

    Hei Einar:-)
    Kjempekjekt at du tok turen til Hallingdal. Var så kjekt å helse på deg og Ulva:-). Lykke til med videre trening og venter spent på resultat av unghundsprøven i Sverige.
    God Sommer:-)
    mvh Kari H Jegleim

  2. eies Says:

    Så litt reklame, her er katalogen for kurstibodet frå NJFF på Flå: http://www.njffvault.com/Flaa/index.html#/1/

  3. ha Says:

    Eg trudde at tvangsapport var noko som ein hadde gått vekk fra for lenge sidan.

  4. eies Says:

    I rettferdigheitens namn: Instruktøren i “tvangsapport” har lege heilt i toppen dei siste åri, ma. i Skogsfugl-NM. So han var nok dyktig.

    Men eg vil tru at for ein amatør som meg, er det lettare å “øydeleggja” ein hund på denne måten.

    Men det er fleire vegar som fører til Rom (a?)…

Legg att eit svar

