Hare og harespor

Wachtelhunden vår skal etter planen delta på ein prøve i Sverige til sommaren/hausten. Du kan lesa om prøven her. Vil du vita endå meir, les her.

Eit av momenta er at unghunden skal visa korleis han oppfører seg når han møter eit harespor.

Wachtelhunden er ein kortdrivande hund. Det vil seia at flesteparten av hundane ikkje driv viltet meir enn nokre minutt. Det er ein av grunnane til at rasen truleg eignar seg godt til hjortejakt her på Vestlandet.

For å førebu oss på prøven, kunne eg ha tenkt meg at eg saman med Ulva får gå gjennom eit skogholt eller liknande der det er ein viss sjanse for at det er hare. Utanfor tenkte eg at ein eller fleire jegerar står klar med haglene sine. Dersom du kunne ha tenkt deg å vera med på dette forsøket, hadde det vore fint. Viss det vert skote ein hare og Ulva får spora fram til der haren ligg, lovar eg belonning/godtgjersle. Sameleis viss nokon skyt ein hare, let haren liggja og ringjer meg slik at me kan spora fram til den daude haren. Godtjersle også her – gjerne frå butikken på Pyramiden som er open berre torsdag, fredag og laurdag.

Ei tilbakemelding to “Hare og harespor”

  1. eieseies Says:

    Eg har ikkje fått nokon konkret avtale hittil 😦

Legg att eit svar

