Jostedalsbloggane er daude, leve facebook!

Var 2011 året då jostedalsbloggane vart daude og så godt som uinteressante for nettbrukarar flest? Mykje tyder på det, og at facebook no har overteke.

Men eg er ikkje sikker på om dette er positivt eller negativt.

 

 

2 kommentarar to “Jostedalsbloggane er daude, leve facebook!”

  1. eies Says:

    Prøvde meg i overskrifti på ein variant av “Kongen er død, leve kongen!” Elles har eg funne ut at dei fleste drite i k eg skrive på bloggen. Men derimot: Viss det kjem ein kommentar, då skal alle lesa…. !

  2. eies Says:

    Der var denne “posten” kommen som nr 1 på “Top Post”. Det stadfestar berre det eg skreiv ovanfor: Veldig få som bryr seg med kva EG skriv. Men viss nokon skriv ein kommentar, då skal “alle” lesa.

Legg att eit svar

