Sjå bjørn eta levande elg – video oppdatert

Åtvaring: Sterke scenar!

Sjå video.

8 kommentarar to “Sjå bjørn eta levande elg – video oppdatert”

  1. Jostein Says:

    når rss lesaren min viste dei siste overskriftene frå bloggen din Einar trudde eg at eg var komen på ei VG side. Får du fleire lesarar med tabloidoverskrifter?

  2. eies Says:

    Det veit eg ikkje.

    Den 70 år gamle dama har forsovidt lite eller ingenting med dei ulike emna eg elles plar skriva om. Men ho sjarmerte meg fullstendig 🙂

    Bjørnen som et av ein levande elg, kan kanskje oppfattast som tabloid. Men eg har faktisk sjekka dette med ei jente som kan ein del meir enn meg om dette. Ho meinte videoen godt kan gje eit korrekt bilde av korleis bjørnen oppfører seg.

    At overskriftene er tabloide, har eg ikkje tenkt over, men det er dei kanskje. Men dei fleste av oss brukar vel ulike knep for å fanga oppmerksomheita, viss det er noko me vil fortelja. 100% sakleg framstilling er oftast vanskeleg å finna.

    Men eg tenkjer ein del på om eg skal fortsetja med blogging, og i tilfelle korleis eg skal gjera det.

  3. Morten Says:

    Rimeleg store spor heilt frå Øy og forbi styggevassdammen i dag, Bjønn??

  4. eies Says:

    Nett heimattkomen frå Øy. No hadde det muligens gått ein skigåar der spori kanskje kom hit frå Øy til vegen. Snøa litt hadde det også gjort. Eg fann i alle fall ikkje noko som likna på bjønnaspor. Han skal vel elles helst sova i sitt lune hi, no.

    I den djupe og lause snøen som er no, kan ein elg eller ein jerv laga svært store spor. Viss dette var spor etter ein bjønn, so måtte vel folk eller dyr ha vekt han. Og det er heller tvilsamt.

  5. fos Says:

    Eg og Morten for frå Bjønnstegane omtrent samstundes i går, han i helikopter og eg i BV202. Eg køyrde vegen og han flaug over linja. Etter vegen var de kun spor etter hare og mårkatt mellom Bjønnstegane og Vetledøla!

    • eies Says:

      Hmmmm….. er det ikkje noko som ikkje stemmer her?

      Ein hare eller ein mår vil vel ikkje laga spor som dei ser frå helikopteret, og som går frå Øy og like forbi Styggevassdammen….?

      • fos Says:

        Var i alle fall ikkje spor etter andre dyr enn hare og mår i vegen, utanfor vegen bevega ikkje eg meg! Hare som hoppar set ganske store spor i snøen som er no. På avstand kan de sjå ut som eit stort dyr har gått der.

  6. jiljelasguten Says:

    det må vera dette som kallast halal.

Legg att eit svar

