Arthur Solstad

Artur Solstad frå Gaupne har eg aldri møtt.

I området frå Vigdalen opp til Fivla har eg høyrt at det skal vera fleire dyregraver. Men ingen har hittil kunna visa meg kor desse ligg. Dette nemnde eg tilfeldigvis for sonen til Arthur. Ei stund etter spurde eg han att, og då kunne han fortelja nokså nøyaktig kor desse dyregravene ligg, slik far hans hadde fortalt det. Dette sette eg utruleg stor pris på!

Med andre ord: Eg har spurt mange i Gaupne og Luster elles kor desse dyregravene er, men kun Arthur har kunna gitt eit positivt svar! 

Når snøen smeltar til våren skal eg ta meg ein tur med GPS og fotoapparat. Kanskje alt i haust viss det ikkje kjem meir snø.

Det hadde vore interessant å møta Arthur.

Legg att eit svar

