Naustdals-bukk på Eikjo… ?

Frå ein av sjefane mine her på jordi (NB!: Eg har mange!) , fekk eg tips om at “Naustdal_Bukk_Gul_071” er komen til Eikjo. Og slik ser det sanneleg ut, sjekk berre her.

Får håpa at han ikkje byrjar å krangla med Krundal-bukken…

9 kommentarar to “Naustdals-bukk på Eikjo… ?”

  1. eies Says:

    Leiaren i merkjeprosjektet (håpar tittelen er rett) Hallvard F. stadfester at Naustdalsbukken er i Luster no. Og Knut N. frå Hafslo skriv at denne bukken var på Eikjo i april. Muligens funger GPS-en på bukken ikkje 100%…

  2. Knut Nybø Says:

    Nausdals-bukk 071 har ikkje vore på Eikjo, eg bemerka det i april og
    Hallvard svara at det var ein fail på kartte som skulle rettast.

  3. eies Says:

    Hm – dette var ikkje enkelt…

    Leiaren i merkjeprosjektet skriv: “Ja det stemmer det.Akkurat ka namnet på det område han går på no veit ikkje eg ,men han er i Luster.”

    Me får tru dei finn ut av dette. Viss det viser seg at ein bukk har vandra frå Naustdal til Luster/Eikjo, so er no det svært interessant, vil eg seia.

  4. Knut Nybø Says:

    Frå når startar hjortetrekke.
    Får inn på karte Nausdal-bukk gul 071 i område til lustra-bukk gul 123?.
    Knut Nybø 6.mai kl 18.

    Ja du gjer nok det, men no er det ordna. Det vart veldig arbeidskrevande
    å få det vekkfrå kartet, men dei punkta somer merka Nausdalbukk 071
    er Lustra bukk 1223.
    Hallvar Flatjord 6.mai kl 20.

  5. ha Says:

    Kan det vere so enkelt at det er brukt samme halsband på eit dyr i Nausdal fyrst og så i Luster etterpå?
    For etter datoen den har vore der 8-11/4 så er dette nokre dager før Luster 123 har sine fyrste data. Om ein ser vekk fra observasjoner fra den 1/1-2006.

  6. eies Says:

    Nei, no blir eg nesten litt irretert. Viss da e ain bokk frao Naustdal i Luster no, ekje da graitt nåkk dao? Viss de bjønna å undersøkja mair no so resikera me berre at han ikkje e her likavell. Ne, taink dikka om fålkens – pao kå de drive med! 😦 😦 😦

  7. Knut Nybø Says:

    Ska tru om bokken har tekke oppskåka i kveld?.

  8. eies Says:

    Oppskåka – da e vel ikkje maltøl, men truleg cider. Sikkert forete segpå gjæra sureple…

    Men dette vart nok ein nedtur, ja. Kunnige folk innan merkjeprosjektet skriv no at det som me trudde var Naustdalsbukk, “berre” er den same som Krundalsbukken. Eg har ikkje innsikt i dette, men når dei no skriv slikt, så trur eg nok at det er dette som er det rette.

    (Det var det eg sa, me skulle ikkje ha begynt med dinna undersøkjingi. Hadde me ikkje gjort da, so hadde da sikkert gått ein Naustdalsbukk no på Eikjo. E da so nåie dao…)

  9. eies Says:

    Merkjeprosjektet ynskjer å merkja hjortar her i dalen. Dei vil gjerne koma i kontakt med grunneigarar eller andre som veit om gode plassar som høver. Td foringsplassar for Angus, eller andre stader det vert fora.

Legg att eit svar

