Kva er ein god elev?

I den generelle samfunnsdebatten møter me spørsmålet: Kva kjenneteiknar ein god lærar? Då eg googla Hva er en god lærer fekk eg 38 treff. Ein elev på ungdomsskulen ville snu på dette, og ynskte å intervjua meg om Kva er ein god elev? Noko meir om spørsmåla fekk eg ikkje vita, og interjuet vart gjort på kort varsel. Ingenting av det eg sa vart klyppt eller lagt til i etterkant. Høyr intervjuet her. (Du må klikka deg inn på «Sist utlagd Radioinnslag», med blå skrift, øvst i høgre hjørnet.)

Fyr løs! (- men unngå det personlege og private)

3 kommentarar to “Kva er ein god elev?”

  1. ronnyogstine Says:

    kva er ei god elv??!!??

    eg les overskrifta og tykte det stod, kva er ei god elv..!!??!!..
    og eg var innstillt på å les om kva du meiner er ei god elv, for meg er ei god elv ei elv som ikke ligg i røyr!!! og som har mengdar av feit flott ørret… slik som vigdals elva VAR ein gong..

    men så var det ikke bloggen om det alikevel . og eg kjente at eg skulle ha fulgt med i norsk timane (vært en motivert elev) slik at eg ikke lese for fort og feil..

    🙂 håpa du skriv litt ok kva er ei god elv, ein anna gang.

    RF

  2. eies Says:

    Det skal eg gjera. Truleg er me einige…

    Må nett minna om det motsette standpunktet: Alt vatn som ikkje renn gjennom røyr, renn forgjeves! Veit nokon kven som uttalte dette i si tid? Han var vel ein såkalla kraftsosialist

  3. ronnyogstine Says:

    søkte litt på internette og fant dette—

    Vatn som ikkje renn i røyr, renn til fånyttes (Ingvald Ulveseth, tildligere stortingsrepresentant, industriminster og fylkesmann) Småkraft – for miljøets skyld Tidligere industriminister Ingvald Ulveseth ble i vannkraftskampen rundt Altautbyggingen og andre kontroversielle naturinngrep på 70-tallet gjerne sitert på å ha sagt at ”vatn som ikkje renn i røyr, renn til fånyttes”. Naturvernerne brukte sitatet som en bekreftelse på at industripolitikerne i Arbeiderpartiet ikke tok miljøhensyn, men bare var opptatt av kilowatt, kroner og idustriarbeidsplasser…

    RF

Legg att eit svar

