Bever…?

Frå kjelder eg stolar på, har det vorte fortalt om observasjonar av noko som vanskeleg kan vera anna enn bever i Vigdalen.

Om dette er ein art som vil trivast her, veit eg ikkje. Får berre håpa at eit eventuelt dyr får gå i fred for rovdyr og nysgjerrige folk (ikkje minst…).

Har nokon foto av sporavtrykk?

2 kommentarar to “Bever…?”

  1. eies Says:

    Frå fag-kompetent hald har eg fått spørsmål om ikkje dette må vera ein oter som dei har sett spor etter. Eg må tilstå at det var første tanken som slo meg også. Men viss eg ikkje hugsar feil, så sa dei at det var eit ca. 15 cm breitt “slep”.

    Me ventar i spaningpå foto-dokumentasjon…

  2. ha Says:

    Skulle det no vere ein bever som var komen der. Så skal ein sjå andre spor etter den og. Den må ha mat og for å få det så feller den skog. Det er lett å sjå at det er bever på måten den feller skogen.

Legg att eit svar

