Litt frå Fiskegruppa i Jostedal Grunneigarlag

For nokre dagar sidan var eg med  på mitt første møte i Fiskegruppa i Jostedal Grunneigarlag. Dei andre to var LT og MS. Eg trur at noko av det gruppa skal ta seg av, er å organisera utsetjing av setjefisk. Dessutan vart det i haust merka og rydda ein del fiskeplassar.

bilde-023.jpgDet kan sikkert seiast mykje om dette. For eksempel om det er lurt å visa turistane dei gode og hemmelege fiskeplassane våre.

Om ein skal rekna kiloprisen på auren som vert fanga i Jostedøla i høve til antal fisketimar, så vert nok fisken svært, svært dyr. Så tenkjer ein slik, så er det nok heilt sikkert andre ting vassdropane i elva burde ha vore brukte til.

bilde-030.jpg

Desse utskorne fiskane som EB har laga skal visa vegen til fiskeplassane.

sommar-07-098.jpg

Ein dugnadsgjeng i nærleiken av Båtedøla.

sommar-07-099.jpg

I Sildaløken er det heilt sikkert ikkje sild. Men fin sand.

bilde-057.jpg

Her har eg faktisk fått fisk. For fire år sidan. På sluk. Før 17.mai.

sommar-07-095.jpg

Fram mot Øy er det fint. Det er liten sjanse for å møta bjørn. Litt større sjanse til å sjå hjort eller elg. Men det er no artig det og.

bilde-053.jpg

Dugnadsgjengen oppsummerer dagen, og legg planar vidare. 

LT har laga ein plan for fiskeutsetjingar i perioden 2004-2014:

Plan for fiskeutsetting. (Jostedal Grunneigarlag og Jostedalsbreen statsalmenning)
Navn på plass Tilstand 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
                         
Viva, elv over vatnet                        
Viva  Bør ikkje sette ut                      
Sprongdalshytta ? Er utsett før   200     200     200     200
Sandhaugedalsvatnet Ikkje Gyting? 300     200     200     150  
Geisdalsvatnet Ikkje Gyting? 300   200     250     250    
Geisdalselva ved saltsteinane Lite fisk øverst   100                  
Vetle Geisdalsvatnet ? Er utsett før   100     100       150    
Skåldalstjørni For mykje fisk                      
Vanndalsvatnet For mykje fisk                      
Nigardsbrevatnet lite men stor fisk   200   300       300     300
Haugafjellstølen Bør ikkje sette ut                      
Røykjadalsvatnet Lite fisk 300     250     250     250  
Bakkedalsvatnet For mykje fisk                      
Småvotni 3 tjønner Bra                      
Tjønner over Småvotni Tomt                      
Vatn 1152 under Liastølsbreen ?                      
Kyrkjedalsvatnet 1309 Tomt                      
Vassdalsvatnet Bør ikkje sette ut                      
Elv over Vassdalsvatnet ? Er utsett før   100                  
                         
Vetledøla Tomt                      
Jostedøla v/ Øy  Bør ikkje sette ut                      
Jostedøla v/ Fåbegstølen       150                
Jostedøla v/ Fåberg       50                
Bruvollelva v/Fåberg       100                
Nigardsbreelva                        
Jostedøla v/ Gjerde                        
Jostedøla v/ Espe                        
Jostedøla v/ Geisdøla                        
Jostedøla v/ Vanndøla                        
Jostedøla v/ Prestgarden                         
Jostedøla v/ Sperle                        
Jostedøla v/ Fossøy                        
                         
Krundøla v/Bergsetdalen       100                
Krundøla        50                
                         
                         
Holmevatnet Bra 200 250 400   500     500     500
Geisdalshalsane (2 vatn) ? Er utsett før   150   150     200     200  
Klauvatnet med elv ? Er utsett før     50       150     150  
Vatn 1365 ved Holmevassbu Fisken overlever 100     150     100     150  
Tjønner over vatn 1365 ?         200   100     100  
Slirevotni Fisken overlever 100     250   750     600    
Vatn 1425 Tomt                      
Vatn 1490 Tomt                      
Vatn 1431 Tomt                      
Båtedalsvatn Tomt                      
Styggevatn / Austdalsvatn Tomt ???                      
Kupevatn Svært lite fisk                      
                         
                         
                         
                         
                         
totalt antall fisk   1300 1100 1100 1300 1000 1000 1000 1000 1000 1000 1000
                         
Oppdatert 06.12.2007                        
                         

 

 

6 kommentarar to “Litt frå Fiskegruppa i Jostedal Grunneigarlag”

  1. TT Says:

    Å leggje til rette for fiskeplassar er eit flott tiltak som eg støttar 100%. Eg lova LT å vere med, men det kom noko i vegen. Men skal det gjerast meir dugnadsarbeid, so ta kontakt. So må de ikkje ha otte for kiloprisen. Eg er redd du kan leggje på nokre nullar på kiloprisen på sjøauren (eller var det laksen) som no kjem seg frå Alsmo til Fossøygjelet. Om han gjer det då….

  2. eies Says:

    Folk som tilbyr seg å vera med på dugnadsarbeid er gull verdt!

    Ryktebørsen seier at det er observert laks/sjøaure ved Fossahølen (- eller kva han no heiter.) Fiskekunnige ventar spent på rapportar om sjøfisk fanga i Fossøyane og framover. Det er mest ingen som fiskar i Storelvi her, så…

    Eg har heller ikkje stor otte for kiloprisen (- det er fleire nullar der dei kjem frå. Men det torer eg ikkje seia høgt, for då seier folk berre at eg mobbar konsernet. Og mobbing er stygt, har eg lært.)

    No har eg mest heilt slutta å gå på ski, TT! Mine MSR Denali Ascent er eg særs nøgd med. Med min fysikk og mine skiferdigheiter, er dei mykje betre utom oppkøyrde løyper. Du kan få litt klimakvote (- eller kva det no heiter) hjå meg, no, sidan eg ikkje treng køyra bil til Bjønnstegane lenger. Men no må eg koma meg ut og opp i skogen…

  3. Ingar Says:

    Glimrande tiltak dette med fiskekort! Eg har årskort for 2007, og håpar eg også kan få kjøpt for 2008. Som TT stiller eg meg sjølvsagt til disposisjon for dugnadsarbeid.

    I Gris-uri er det tjuvfiske som er alternativet, eller? Det hadde vore fint om det hadde vore håp om å få ein sjøaure på dette “Jostedalskortet”…

  4. eies Says:

    Det går rykte om at storfiskarane ynskjer å innføra minstemål. Eg er litt skeptisk.

    Men eg forstår at dei ikkje ynskjer at all yngelen som vert klekkt ut td. i Grisurdi eller Myten skal fiskast opp. Viss ein bestefar vil ta med barnebarnet på løkjafiske, så sanneleg tykkjer eg dei kan ta med seg eit par steikefiskar heimatt!

    Men eg forstår at dette er eit ømtålig tema. Kanskje eg blir ekskludert fra fiskegruppa. Kan ein eller slags “bag-limit” vera løysinga?

    Born og ungar fiskar mykje mindre no enn før. Kva om ein innførte ein klasse med raunetroa og messingstreng i staden for snøre. Det brukte dei visst før. Eit slags nostalgi-fiske.

    Tykkjer ikkje at dei med neopren-vadarar og karbonstenger til mange tusen kroner skal ha monopol på å meina noko om fiske!

    Fisk meir, og ta ungane med dykk!

  5. eies Says:

    Var det dette du meinte med “tjuvfiske” som alternativ i Grisurdi?

  6. Dugnad på fiskeplassar i Jostedøla « Breheimen-Luster Villrein Blog Says:

    […] Ese. Det er lettare for oss å spørja folk som kan vera litt interesserte i slikt arbeid. Les om tidlegare dugnad på dette […]

Legg att eit svar

