Fotturisme i Breheimen

Eg er sannsynlegvis med i ei Open Space-gruppe som har diskutert ein del kring temaet turisme. Me har ikkje vorte einige. Min versjon av problemstillinga er dette “reknestykket”:

 

 

 

 

Fleire merka stiar i Breheimen + fleire DNT-hytter = Fleire turistar som nyttar Jostedalen som innfallsport for vandringar i Breheimen.

 Dette reknestykket trur eg i beste/verste fall er berre delvis rett. Om nokre år vil det truleg visa seg at det er fullstendig feil.Eg er overraska over i kor stor grad personar som eg har rekna for kloke og forstandige, no berre i mindre grad ser ut til å verdsetja urørd natur i Breheimen. Og innser at det er urørd natur som kjem til å trekkja turistar til Breheimen via Jostedalen, ikkje eit tett nettverk av raudmerka turistløyper.

Legg att eit svar

